El plaer de pintar(de Jaume Fuster)


Personatges (aquarel·la) 29’7 x 42
A partir d'una fotografia cedida
per l'impagable mestre Antoni Flaquer “Coix”
i que podríem situar
cap al tombant dels anys 50-60 del segle passat,
he pogut bastir aquesta aquarel·la.
I tot i no ser jo un retratista, ni de prop,
m'ha fet molta il·lusió,
ja que es tracta de dos estimats personatges
del meu moll de Cala Rajada:
a l'esquerra, l'amo en Joan Alzina “Puig” (el vell),
i a la dreta, el meu padrí, en Jaume Fuster “Pereandreu”,
amb qui tant vaig conviure.
La llampuga i els colors, totalment arbitraris, són cosa meva,
ja que a la imatge original, a més de ser en blanc i negre,
el peix no hi és.
Ai, aquella Cala Rajada!


Si us interessa aquesta obra, em podeu contactar a:
fusteralzina@gmail.com



Comentarios

Entradas populares de este blog